Prekladač / Translator
  • enfrplitdehurusk
    Nástroj na preklad stránky do iného jazyka pomocou aplikácie Google Translator
    
predošlá | 1 | ďalšia

DISCIPLINÁRNA KOMISIA SFZ A JEJ EXEKUČNÁ PRÁVOMOC MagOff 

Autori sa v príspevku zaoberajú problematikou zabezpečenia plnenia povinností členov Slovenského futbalového zväzu vyplývajúcich im z predpisu alebo rozhodnutia orgánu Slovenského futbalového zväzu s akcentom na povinnosť na peňažné plnenie. Plnenie povinností osobami s príslušnosťou k Slovenskému futbalovému zväzu voči nemu ako aj medzi sebou navzájom, je nosným pilierom jeho stability a riadneho fungovania národného športového zväzu ako občianskeho združenia. Príspevok sa na podklade platnej úpravy interných predpisov v rámci Slovenského futbalového zväzu snaží priblížiť činnosť Disciplinárnej komisie Slovenského futbalového zväzu smerujúcu k ochrane integrity športových súťaží organizovaných v rámci SFZ prostriedkami núteného výkonu uloženej povinnosti v prípadoch, kedy táto povinnosť zo strany povinného subjektu nie je riadne a včas splnená.
Čítajte viac...

K PROBLEMATIKE VECNEJ PRÍSLUŠNOSTI POLICAJTOV A PRÁVNEHO PONÍMANIA ČASU PRI VYKONÁVANÍ OBHLIADKY MIESTA ČINUMagOff 

V nasledujúcom článku sa autor zoberá vecnou príslušnosťou policajtov pri vykonávaní obhliadky miesta činu a predovšetkým problematikou vydávania nadväzujúceho uznesenia o začatí trestného stíhania v prípadoch, keď úkonmi trestného konania, vykonanými po obhliadke miesta činu, vyjdú najavo nové skutočnosti odôvodňujúce stratu vecnej príslušnosti policajta, ktorý obhliadku miesta činu vykonal, resp. začal vykonávať.
Čítajte viac...

CHARITATÍVNA REKLAMAMagOff 

Autori v príspevku približujú čitateľom “charitatívnu reklamu” ako nový pravny inštitút na podporu verejno-prospešných aktivít, ktorý je možné využiť od 1.1.2018. Podstatou charitatívnej reklamy je, že štát umožnil, aby zákonom určený okruh právnických osôb neziskovej povahy, ktorý vykonáva všeobecne prospešnú činnosť, mohol na túto “charitatívnu” činnosť prijať a použiť až 20 000 eur ročne, ktoré sú na strane prijímateľa (šíriteľ reklamy) oslobodené od dane a podnikateľ (objednávateľ charitatívnej reklamy) ich má v celej výške v nákladoch bez ohľadu na to či je v zisku alebo v strate.
Čítajte viac...
  • Pre využívanie týchto funkcií musíte byť prihlásený
  • Pre využívanie týchto funkcií musíte byť prihlásený
  • Pre využívanie týchto funkcií musíte byť prihlásený
  • Pre využívanie týchto funkcií musíte byť prihlásený
  • Pre využívanie týchto funkcií musíte byť prihlásený

Online prenos

Udalosti a podujatia

  • Žiadne udalosti
MailPošlite svoj príspevok

Zaslanie odborného príspevku na zverejnenie na portáli UčPS

Podmienky zverejnenia