Podujatia UčPS - STORNO PODMIENKY
STORNO POPLATKY PRI ZRUŠENÍ ÚČASTI BEZ NÁHRADNÉHO ÚČASTNÍKA (pri spoplatnených podujatiach)
Za účelom pokrytia nákladov súvisiach s prípravou a organizáciou podujatia, si bude UčPS uplatňovať pri zrušení účasti na podujatí bez zabezpečenia náhradného účastníka storno poplatky po zaradení prihlásenej osoby do zoznamu účastníkov podujatia, t. j. spravidla až po zaplatení účastníckeho poplatku stanoveného pre konkrétne podujatie, a to nasledovne:
- Pri zrušení účasti na podujatí do 48 hodín pred otvorením podujatia - storno poplatok vo výške 60% účastníckeho poplatku.
- Pri zrušení účasti na podujatí 3-7 kalendárnych dní pred podujatím - storno poplatok vo výške 40% účastníckeho poplatku.
- Pri zrušení účasti na podujatí 8 a viac kalendárnych dní pred podujatím - storno poplatok vo výške 20% účastníckeho poplatku.
(Pozn.: storno prípadného ubytovania sa rieši osobitne)
V prípade, ak sa organizátorom podujatia po zrušení účasti niektorého účastníka, ktorý zrušil svoju účasť bez určenia náhradného účastníka podarí zabezpečiť náhradného účastníka, voči pôvodnému účastníkovi sa uplatní storno poplatok len vo výške 10% účastníckeho poplatku na pokrytie súvisiacich administratívnych nákladov.